læs Købsbetingelser for Stepta ApS

Generelle oplysninger

Stepta ApS
CVR: 3886 0534

Ølandsvej 7
8800 Viborg

Telefon: 2441 6031
E-mail: info@Stepta.dk

Der er ikke indgået en bindende købeaftale med stepta.dk, før De har modtaget en ordrebekræftelse fra stepta.dk.
Stepta.dk opbevarer ikke selve ordrebekræftelsen efter den er fremsendt til kunden.

Priser

Alle vores priser er inkl. 25 % moms, fragt og forsendelse og i DKK, hvor intet andet nævnes Vores priser indeholder afdækning af materiale samt produktions- og emballage omkostninger.
Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland.

Der tages forbehold for:

  • Valutaændringer
  • Leveringssvigt
  • Afgiftsændringer
  • Udsolgte varer og trykfejl

Bestilling

Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende bestillingspris.
Når din bestilling er gennemført, modtager du en bekræftigelse på mail. Hvis du vil annullere din ordre, skal det ske inden varerne har forladt vores lager. Du skal omgående ringe til os på telefonnummer 2441 6031. Vi kan dog ikke garantere, at vi kan nå at standse din ordre, inden dine varer afsendes, da vi er hurtige til at finde varer frem og pakke dem på vores lager. Hvis du har afgivet din ordre i weekenden eller efter vores lukketid, kan du kontakte os pr. e-mail: info@stepta.dk .

Betaling

Alt betaling på www.stepta.dk foregår trygt og sikkert via. Bambora AB.

Betalingskort: Dankort, Mastercard, visa etc. betalingsoverførsel.

  • Dankort
  • Visa
  • Mastercard
  • Kontant (kun ved lagersalg)

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Der er ikke mulighed for forudbetaling, idet kundens retsstilling her, er væsentlig dårligere end ved andre former for betaling.

For yderligere uddybning af regler og vilkår henviser vi til www.bambora.com

Levering

Vi tilbyder altid gratis fragt på forsendelser i Danmark, når du handler på www.stepta.dk. Vi er tilkoblet en GLS service, for at sikre at dine varer altid når sikkert og uskadte frem. Læs mere om fragt på www.gls-group.eu

Vores leveringstid er normalt 3-5 arbejdsdage fra bestillingsdatoen. Vi bestræber os på at afsende dine produkter senest dagen efter, at du har afgivet ordren. Der kan dog sommetider gå 1-2 dage mere på grund af eventuelt travlhed på vores lager.

Du får en e-mail med et sporings link, så snart din pakke forlader vores lager. Dobbelttjek også din mappe med uønsket post. Nogle gange havner e-mailen der.

Returnering

Ifølge købelovens paragraf vedrørende fjernkøb, har du som kunde krav på 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager varen(e). Men Stepta.dk tilbyder dig den exceptionelle service, at du har hele 30 dages fortrydelsesret.

Du kan fortryde dit køb på 2 måder:

  • Ved at nægte modtagelse af varen(e), og lade den blive i postvæsenets varetægt.
  • Ved at returnere varen(e) til os. Ved problemer eller spørgsmål kontakt venligst info@stepta.dk. Varen(e) skal returneres i samme stand som de er leveret.

Du må ikke tage varen i brug, hvis du agter at returnere den. Du har som forbruger som udgangspunkt ret til at undersøge varen(e) samt afprøve den, såfremt at varens gensalgsværdi ikke forringes. Dvs. At vi forventer at produktet inkl. emballage er intakt ellers bortfalder fortydelsesretten. Når du fortyder et køb, tilbagebetales købesummen til de kontooplysninger som vi modtog ved bestillingsmodtagelsen. Inden købesummen kan tilbagebetales SKAL produktet være i vores varevægt, samt være gennemtjekket. På trods af vores yderst effektive personale, kan dette dog tage noget tid.

Ved returnering vil du blive forelagt selv at betale for fragtomkostningerne.

Reklamationsret

I henhold til købeloven er der 2 års reklamationsret på alle vores produkter. Alle reklamations henvendelser skal ske til info@stepta.dk. Reklamationsretten omfatter fabrikations- og materialefejl, som typisk vil kunne konstateres ved anvendelse og brug. Reklamationsretten omfatter ikke skader som er forsaget ved uhensigtsmæssigt brug, håndteringsfejl eller groft misbrug fra køber side. Vi antager at de fleste fejl og mangler vil kunne konstateres ved almindelig gennemgang ved modtagelsen af varen(e), og vi forventer at det vil blive anmeldt indenfor rimelig tid, senest 2 måneder efter at fejlen/manglen er konstateret. Varen(e) sendes efter fejlkonkludering tilbage til vores produktion, hvor vi ifølge loven forbeholder os retten til 2 forsøg på at udbedre fejlen/skaden inden varen ombyttes eller tilbagebetales. Ved reklamationssager afdækker vi evt. fragtomkostninger.